Erato

Vi sjunger. Typ.

Inte bara kärleksbrev

Kategori: Allmänt

Många som följer oss tror kanske att framgången har genererat inte bara sjukt mycket medial uppmärksamhet, utan även många nya lovahz. Och det har det. Ojojoj vad mycket kärleksbrev vi får. Men det är inte bara en dans på rosor, utandet trillar även in ett och annat besviket mail från fänz som av någon anledning känner sig lite bortglömda. För att visa upp vår självkritiska sida har vi valt att publicera ett av dessa besvikna mail, så att ni förstår att vi tar det på allvar.

Jag måste säga att jag idag har blivit väldigt, väldigt upprörd. Som en trogen läsare jar jag varit inne på er blogg för att få mig ett "gott" skratt.Förrutom det så fick jag också möjligheten till att få lite information om er resa i staterna. Till min glädje avslutades det inlägget med en tävling där man kunde vinna en matlåda. Döm min förvåning (frånsäger mig ansvaret om det uttrycket kan ha blivit lite fel här, har aldrig riktigt greppat det) när jag inte kunde kommentera vilket man behöver göra för att vinna. Är det något elakt skämt? Att locka med guld och gröna skogar men att sen sätta upp ett hinder, ett krokben för vinst. Eller är tävlingen riggad kankse? Det här börjar lukta Blondinbella ocjh Kissiefasoner. Trodde mer om er.

Vänligen Ett tidigare troget men nu mest hungrigt fan.


Kära Ett tidigare troget men nu mest hungrigt fan – gud vad långt, för enkelhetens skull kan vi kalla dig "Josefin". Kära "Josefin", vi har ingen aning om vad som hände. Herregud, vi vet ju inte hur internet fungerar. Men om du "Josefin", ger dig till känna med ditt riktiga namn så skickar vi den del av falukorven som blev över efter korvstroganoffkoket (tie spänn för en falukorv!!! Gotta' love ICA Folkes).

Hälsar "Amanda", "Ebba" och "Petra".

Kommentarer

  • madde säger:

    ni har fan den härligaste bloggen ever! :) önskar att jag också kunde formulera mej som ni... oh ni e underbara :))

    2012-03-02 | 19:48:51

Kommentera inlägget här: