Erato

Vi sjunger. Typ.

Kläder till en gala.

Kategori: Allmänt

Vi går väldigt sällan på galor, äh vad tusan, vi går aldrig på galor. Därför är det svårt att veta vad man ska ha på sig, dagen till ära. Efter mycket resonerande och noga övervägande har vi kommit fram till följande outfits:

Ebba - "Min klänning ska utstråla 'my time to shine'. Jag gillar beundransvärda blickar och detta uppnås självfallet med starka färger, någonting som matchar min personlighet. Sen gillar ju jag frisyrer som till exempel svinrygg, det gör att min hals blir längre."



Petra - "Efter julledigheten (och efter all härlig julmat) har det varit extremt jobbigt att komma igång med träningen igen, det känner nog fler än jag till. Därför har jag valt att bära en ironisk klänning, där jag liksom framhäver det där som alla andra försöker trolla bort. Klänningen ska vara både spännande och edgy. Den bärs förmodligen upp bäst med en kaxig attityd (och frisyr)."




Amanda - "Jag har bara haft tre ord i huvudet när det kommer till valet av grammiskläder: HUD, HUD och HUD. 'What you see is what you get'-känslan gör att klänningen får en ärlighet över sig. Jag har inget att dölja, liksom..  Eller.. Jag har inget som jag vill dölja i alla fall.."



What to wear? Sometimes it's so hard to decide what to wear to a party.. Here are three dresses that really catches the eye.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: